minder geforceerd en waarschijnlijk net zo slecht - Reisverslag uit Mossy Point, Australië van Jippe de Groot - WaarBenJij.nu minder geforceerd en waarschijnlijk net zo slecht - Reisverslag uit Mossy Point, Australië van Jippe de Groot - WaarBenJij.nu

minder geforceerd en waarschijnlijk net zo slecht

Door: Jippe

Blijf op de hoogte en volg Jippe

27 September 2015 | Australië, Mossy Point

In de vorige spannende aflevering van mijn reisverslag zijn we geëindigd met een aantal super spannende cliffhangers. De wet van goedkope soapseries verplicht mij daar later pas op terug te komen na eerst een aantal herhalingen van voorafgaande events.

~ ~Bla bla bla stage bla bla bla Canberra bla bla bla kangoeroes bla bla bla irritant agressieve vogels ~ ~

Nu dat gehad te hebben: Jaaa appartement is gevonden en woon er dan ook alweer 2,5 week. Het is een super suf huis met helaas een awesome flatmate, zwembad, balkon, eigen badkamer, grote slaapkamer en gedeelde keuken en woonkamer in een bijzonder goed deel van de stad. Zoals je wel kunt begrijpen ben ik bijzonder ongelukkig met de keuze, maar een mens moet toch wat.

Tot overmaat van ramp moet ik nu 15 hele minuten fietsen naar mijn stage waar ik dan weer gelukkig 5 dagen in de week vertoef tot de avond schemer, want kleine jongetjes moet natuurlijk voor het donker thuis zijn. Gelukkig is het 's ochtends om 5 al licht dus voor vroeg op m'n stage te zijn geen excuus. Verder niet zo veel spannends, gewoon stage lopen in een awesome praktijk en mensen martelen met oefeningen en elektrostimulatie. Ow en ik moet touch gaan spelen met m'n collega's vanaf mid oktober, dus nu veel trainen, melk drinken en rugbyregels leren.

Omdat Canberra naast dit alles niet zoveel te bieden heeft ben ik gezellig met een groepje naar de kust gereden wat hier net om de hoek is. Na 2.5 uur rijden, door de bergen en langs een kleine 4 dozijn dooie KANGOEROES en wombats, dan eindelijk de oceaan gezien en om de familie eer hoog te houden ook meteen maar in gezwommen. En nee, Australië heeft geen warm water, noch tropisch klimaat, noch haaien.
Dussss dat ja...

Het normale leven gaat verder gewoon, verder. M'n Duitse homeboys zijn lekker op reis, ik ben opzoek naar een bijbaantje, omdat vrije tijd overschat wordt, en weet nog steeds niet of KANGOEROES kunnen boksen. Sneeuw is er echt trouwens iets verder op, maar na het grote aantal patiënten die ik zie door ski ongelukken met als oorzaak stenen onder de sneeuw of gewoon slechte sneeuw pas ik toch maar. Misschien dan maar gewoon surfen volgend lang weekend.

Volgende keer:
Waarschijnlijk iets met rugby, surfen en suf bijbaantje ofzo..
Is in ieder geval pas over een maandje

Tot slot:
Roadkill BBQ, KANGOEROES, half naakte oude gêneloze mannetjes in het ziekenhuis, ongemakkelijke grappen over de validiteit van m'n visum en een waterproof camera

en wat fysio-ig advies

https://www.youtube.com/watch?v=OyK0oE5rwFY

  • 27 September 2015 - 22:54

    Carla Van Mourik:

    Nog een schrijver in de familie.
    Leuk verslag Jip.

    Maar goed wij hebben vanmorgen nog met elkaar gesproken dus wacht rustig 4 weken af voor volgend verslag.

    Mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Mossy Point

Jippe

Voor m'n eerste eindstage van fysiotherapie ga ik naar Canberra, Australië. eerst dus stage lopen bij Elite recovery and sports fysiotherapy en daar de ladder beklimmen dat ik m'n eigen patiënten krijg bla bla bla ergens nog een 1/4 triatlon doen bla bla bla 3 weken reizen met m'n vriendin rond kerst bla bla bla na het succesvol afsluiten van m'n stage weer terug de kou in

Actief sinds 17 Aug. 2015
Verslag gelezen: 680
Totaal aantal bezoekers 1877

Voorgaande reizen:

17 Augustus 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: