2 weken van huis, verplicht verslag - Reisverslag uit Canberra, Australië van Jippe de Groot - WaarBenJij.nu 2 weken van huis, verplicht verslag - Reisverslag uit Canberra, Australië van Jippe de Groot - WaarBenJij.nu

2 weken van huis, verplicht verslag

Door: Jippe

Blijf op de hoogte en volg Jippe

06 September 2015 | Australië, Canberra

Alweer een Kleine 3 weken geleden vertrok ik naar het exotische, spannende en bovenal kennelijk hoofdstedelijke Canberra in Australië. Na in de week ervoor een episch kerstdiner, epischer varken aan spit en aussie BBQ te hebben gehad mocht ik dan eindelijk het koude natte kikkerlandje verruilen voor het kouder en nattere Australië.

Zoals het hoort had ik alles goed voorbereid en kon ik eenmaal geland na 32 uur vliegen niet pinnen, niet bij 'n creditcard en niet betalen met de resterende 7 euro in m'n portemonnee. Tot overmaat van ramp was ik mijn snowboard vergeten en zat ik verdwaald, moederziel alleen te verkleumen op het vliegveld en kon ik ook niet de sneeuw in 2 uur verder op.
Gelukkig kwam Albert van de ING mij te hulp om 4.00 NL tijd en kon ik toch de bus pakken naar een te koud Canberra.

Na een weekje toerist uithangen en heel veel tijd te hebben doorgebracht achter m'n laptop om een betaalbaar huis te vinden, mocht ik eindelijk Aussies gaan masseren en iemands anders PhD gaan maken. Daar zijn we nu, ik loop stage kleine 50 uur in de week, ga om de dag de kroeg in en sta met te weinig slaap de volgende ochtend weer braaf in de praktijk of langs de kant van t zwembad met de zelfde doeleinde. Ik fiets natuurlijk naar m'n stage zoals t een Hollander beaamt en in het buitenland is de Duitser je beste vriend.

Volgende keer:
Heeft Jippe een appartement gevonden? Is er echt sneeuw een stukje verder op? Zijn kangoeroes echt zulke goede boksers? en natuurlijk, NOG MEER KANGOEROES
Je leest het allemaal in een minder geforceerd en waarschijnlijk net zo slecht geschreven: Jippe's reisverslag

tot slot:
Kangoeroe's, walibi's, grote eksters die je ogen willen uitpikken op de fiets, groot meer, grotere heuvels, heel veel Duitsers en Footy.

En dan nu de tevens verplichte foto's

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Canberra

Jippe

Voor m'n eerste eindstage van fysiotherapie ga ik naar Canberra, Australië. eerst dus stage lopen bij Elite recovery and sports fysiotherapy en daar de ladder beklimmen dat ik m'n eigen patiënten krijg bla bla bla ergens nog een 1/4 triatlon doen bla bla bla 3 weken reizen met m'n vriendin rond kerst bla bla bla na het succesvol afsluiten van m'n stage weer terug de kou in

Actief sinds 17 Aug. 2015
Verslag gelezen: 237
Totaal aantal bezoekers 1874

Voorgaande reizen:

17 Augustus 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: